imorgon blir det roliiigttt:D+ att akuten ringde idag?:s

2010-08-04 @ 15:45:49

hej :D
imorgon kommer maddebästavän hit , sist vi va var det snö , haha:)
hon ska åka tåg själv , så stolt :') haha(a)
vi ska tälta (yyy)
kommer bli bäst älskling!



idag ringde någon från akuten ;o
hon ba; hej jag ringer från akuten
jag blir typ livrädd och ba , hej...
hon ba: ja vi har fått ditt nummer och tydligen så kunde ni åka och hämta dom som är här om vi ringde.
jag ba; va? nej ,men vaa?
hon ba ; ja , dom kan inte svenska ,
(man hör massa skrika på typ arabiska eller ngt)
jag ba; jag är tretton , men ah..
hon ba ; ja det är en  hel flock som har vart här

jag fattade ingenting.
hon ba ; men jag måste väl ha ringt fel, hejdå.

jag fattar fortfarande inte , dom kanske drev? fast det var ju en vuxen..
jag vet inte.

idag har vi typ vart och handlat , inte så mkt mer har hänt , förutom att jag kollat på diseny (a) me love!

gammal bild♥
MYCKET gammal bild, ska börja ettan , jag vet att jag ser ut som en utomjording , men det bara är så :D
jag älskar dej madde , bästavänner sen vi var 3år ;o
vi var med varandra hela tiden , ingen fick vara med oss . haha <3
tio år fan, det är en lååång tid !
du och jag föralltid!
bästavän !
du kommer alllltid ha en stor plats i mitt hjärta!
alla minnen , haha!
alla gången  vi lagat mat med ingredienserna; lera & vatten, haha <3
ååh jag älskar dej sjukt mycket !


Kommentarer
    Postat av: maddehallman;*

    haha, mums med lera och vatten

    haha, jag älskar dig bästavän!

    från vaggan t graven baby!<3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: