irsta p97 sööög idag ;)

2010-08-31 @ 22:11:02

5-1 till motståndar laget,

jag och Elin kollade på , flummade lite..
'haha kommer inte ihåg vad som var så roligt , men vi skrattade som fan!
hihi , GAMLA bilder på mej och Elin
HAHA , loveuu
hihi,
aja efter matchen så skjutsade pontus mej , det var hur kul som helst!
hahahah.
jag typ stod på pinnen , och han körde , och sen satt jag på konstiga sätt ,
aja ni tycker det inte är kul ,
men det var det!
jag väntade utanför pontus , jag ba ; du har fem minuter på dej!
så ställde jag om klockan till oo.oo hihi,
jag spelade på mobilen , sen kommer han ut , jag ba shit vad fort det gick ,
sen kollade jag på klockan
oo.o5 !
HAHA.
vi cyklade hem till daviiid, då kom martiiiinooo
vi drog till lekparken och stod på en grej haha.
sen gjorde vi lite ,
sen cyklade vi till macken , sen hem till mej.
stod utanför mej ett tag,
sen blev det hejdå kramar, hihi:)<3
haha pontus..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: