jag älskar mina vännnner

2010-08-29 @ 22:50:38

idag väckte clara mej halv tolv.
clara ; hej
jag; hej vem är det *ny vaken , kan typ inte prata*
clara ;clara?
jag; hej
clara ;väckte jag dej?
jag; ja , jag skulle precis äta världens största hubba bubba tuggumi:(
clara blev tyst och fattade noll..
hon ville iallafall attt jag skulle med och kolla på killarnas match , irsta p97.
fast när vi kom , gick alla av planen , vi hade missat hela skiten.
haha.
jag och clara och allie drog hem till allie och åt glass med smält choklad osv , 200g marabou liksom ;o
skitgott , då kom birk och david , sen wille.
vi kollade på sex and the city:)
hihi en bög hade fett snygg mage(a)
hhiiih.
aja , vi var massa i irsta eller vad man säger ,
orkar inte berättta.
sen drog vi hem till wille och kollade på disney(a)
sen kom pontus , vi kollade på film hos han :D
sen ut igen , allie och clara och birk skulle hem ,
jag linus martin pontus och wille drog till birren , (pizzerian)
bara linus som åt , eller vi smakade juu;)
sen blev det typ hejdåkramar ,
och martin skjutsade mej hem.
jag gjorde varm choklad med grädde(a)
hihi fett gott:D
tittade på two and a half men , sen har jag setat lite vid datorn :)
ska snart läsa min bokelibok:D
hihi.
varje  dag med mina vänner blir bäst.
jag älskar er som sagt.
hihi pontus och halva willle:)<3
HAHAH VAR BARA TVUNGEN , JAG OCh PONTUS hahah snygggggingar!

birkgulllllunge
hihi jag och daviiid(a)
hahaha jag och clara , här kommer några fler , mobba pååå:D
hahahahha oseriös, hoppas jag!
hahahahahälskar dej;)
hhihi<3
BARA GAMLA ;)
den sista är nyast , den är bara 10månader gammal;)
aja det får räcka med bilder orkar inte leta:)
puuuuuuussssssss

Kommentarer
    Postat av: clara(L)amalia

    amalia ? !

    serigöst !! (LL)



    älskar digg !! <3<3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: