kom nyss hem från stan:)

2010-08-15 @ 22:30:33

imorse vaknade jag med , bella andreas &daviiid,

jag bella&stewan drog ner på stan och kollade , åt på jensens , hur gott som helst & jättemysigt:)
sen kollade vi meer ,
sen kom david , vi gick på bio , sen var vi på stan ett tag , åt pizza , sen tog vi bussen hem , haha det var roligt(a)
sen gick jag och david åtvårat håll , sen nu sitter jag här :D
filmen var; bröderna karlsson , haha typ jobbig film , många pinsamma situationer , skrattade ofta , den var bra:D
vi hade så klart godis , inte så otippat;)
nu ska jag snart göra en ny blogg , andreas kom på bloggnamnet , JAG SKA INTE SLUTA MED DEN HÄR BLOGGEN.
hehehe.
pusss!
blev en kram bild från arkiiiivet
loveyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: