natten spenderades med Viola älskling.

2010-08-17 @ 16:22:40

igår gick jag först till lekparken , träfae wille.

sen var vi med martin och david också.
sen skulle han hem , och vi gcik till lekparken igen.
sen träffade vi massa. Bla Viola Jonna Emma Marcus Linus , sen massa små98;or :D
fast vi var inte med 98;orna :p
jag satt på en grej så jag var längre än alla ,. kände mej fett cool då asså ;)
sen skullle typ alla hem .
jag satt på wille haha han var mitt vindskydd;)
sen gungade jag wille&martin på kina gungan , fett läskikgt:D
sen gick jag meed wille hem , sen gick jag till viola , vi gick till macken , och köpte chips och dipp och klubbor:D
sen va vi men några igen.
jag ägde ut en kille, orkar inte förklara , men F*N vad han blev ääääägd :D
sen hem till viola , myste med det vi hade köpt , och kollade på disney.
men Hedda . hennes lillasyster , så här gulliiig:D
idag har vi typ kollat på tv , ätit glass och så:D
nu ska viola på fotbollsträning, och jag ska hem :):):):)
kraaaaam<3
iloveyouuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: