slutade fyra , dvs 16.00 hehe , (a)

2010-08-31 @ 17:46:56

elevensval sista lektionen , jag har träslöjd ;s

heh . David tycker jag är dålig ;(
det va bara jag som var tjej , för jonna bytte , great!
martin , viktor & mattias som var 97;or , haha:)
aja , det här får väl funka ändå:)
vi hade biologi idag , fett kuul:)
jag och pontus var bäst på fysiken btw (hhh)
efter skolan var jag lite med pontus och martin , fem minuter med linus.b också;)
sen skulle dom hem , för dom har match klockan halv sjuu:-)
ska kanske dit och kolla, det är några fler som ska kolla , typ clara allie , jenna , lisa tror jag?:)
har fikat lite ,
någon bild från mammas datooor:)
HAHA jag och clara i vintras ,;D

Kommentarer
    Postat av: clara <3

    fan va het !!

    jag älskar dig ! (LL) <3<3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: