the dayyy:D

2010-08-08 @ 23:50:32

hej , nyss laddat upp bilderna från när jag och madde va,

sen typ klockan åtta har jag vart med bellla , david stewan & sebbe:)
roligt roligt:D
orkar inte berätta;d
men försökte göra brasa , gick inte så bra , typ snackade och ah , ;d
haha , det var kul iaf:)
haha , när jag bellla & andreas väntade på att sebbe&david skulle komma tillbaka så satt vi på ett mål, det var coolt
haha(a)
sen skulle allla dra hem , jag och david gick, så här coolt ;o haha skoja;)
mötte rasmus elias & simon , dom åkte moppe ,
nu sitter jag vid datorn och dricker kalle sprätt och tuggar tuggumi:D
shit det är en fjäril här ;o
ska ta kort , vänta
så:D
jag tidigare idag:)
haha(a)
jag efter att vart ute i regn;)
fiiin-.-
älska tuggumina(a)
nu ska jag nörda datorn, hejjdå<3
kommentera gärna , ni är lite snåla;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: