TILLBAKA :D

2010-08-17 @ 21:20:12

kollade lite på tv innan , men ah;)

vi köpte två marabou chokladkakor , massa tuggumi och klubba ;d
jag och jonna , (en tjej som ska börja i vår skola nu i sjuan)
action face på mej asså;)
hah
viola bara tog massa bilder på mej , så ah , här asgarvar jag:p
säg ingenting om mina kläder , jag och viola försökte göra mig cool, typ.haha.
vi igen , jonna actionfaceee :D
viola skjutsade mej:D
happy face :D<3
fin bild haha helt oberedd.
:p
söötnooooos!
hehe bilden ser rolig ut:D:D:D
jag vet att jag är normal .
emma&viola:)
marcuuuus:D <3
kollla min tunga ;o helt viiiiit:D
när jag gick hem imorse , helt ofixad , villle bara lägga upp en sån bild , så att ah , :p
hejdåå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: