tillbaka / glömde publicera inlägget

2010-08-28 @ 22:34:44

jag är tillbaka från innebandy grjen,

blev inget sova med allie&clara , clara svarar inte och jag hittar inte allies nummer, great.
aja , ser ni det här så riiiiiiiiiiiiing.
det väntar väl en tråkig kväll framför mej , kommer nog läsa en bok som jag lånade på bibloteket i skolan.
jag är trött och tjurig ,för allt är tråkigt , snälla någon underhåll mej?
fråga efter nummer / msn , i en kommentar.
för du kan ju skriva din/ditt då.
kommer nog inte få någon kommentar , men aja skit samma ,
ni som har mej på msn , var lite roliga?
jag har haft godis förbud i nio dagar nu , men jag har en kexchoklad här , vann den idag.
en liten allltså , mitt lag vann på minigolfen på innebandygrejen.
tar kanske nå tråkiga bilder ,
eller kanske roliga , jag vet inte ,
så fortsätt kollllllaaa
bilder sen innan ib grejen
jag vet att ni tkr jag är heet.

Kommentarer
    Postat av: Robert

    Ja hur gick det då på innebandyn? godisförbud hmm varför det du som ÄLSKAR GODIS hahaa, jaja du får ha en bra dag idag Amalia. Hoppas dagen inte blir tråkig idag då o att den tillbringas med vänner :) Robban.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: