dagensoutfit & stallet med ellinorebebiii

2010-02-16 @ 21:58:39

så här såg jag ut idag , nästan , jag hade plattat hår i en uppsatttoffs , men de blev blött & vågit så nu blev de en knut,
efter skolan var de tjejgrupp , bakade semlor :] mums!
snackade lite , vi skvallrade om varandra på ett positvit sett , faktiskt så blev man glad av de!
sen klockan fyra följde jag med ellinore älskling hem , vi bytte om till varma kläder & sen drog vi ner till stallet,
de va faktiskt kul , riktigt kul :D jag visste inte att bära tunga saker & att riva gräs och bära vatten var kul ;)
hihi men allt man gör med ellinore blir kul på något konstigt sett!
sen ut och gå med en liten söt häst som heter harry <3.
hästarna var skitsöta , tre st var STORA för att inte ens vara 2 år , men ändå sååå söta!
jag och ellinore har värsta planer med snö & varmchoklad & att ha kul :D
hihihihi,,, tror inte de kommer gå så bra , men iallafall :D
de är kul att hoppa i djup snö iallafall !

nu ska jag snart lägga mej , pussalla <3<3<3

Kommentarer
    Postat av: ellinore

    jag älskar dej !

    hhihi, våran plan kommer ju inte gå så bra, hehe, ;) (L)(L)(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: