i don't like tyskaaaaa

2010-02-18 @ 21:59:08

vet ni vad som hände idag? ;o

jag fick hjärtklappning ;o
och assvårt att andas ;(
jag & elllinore gick till sjuksyster & var där i mer än en timme , han tog puls & blodtryck och massa
sen kom mamma och hämtade mej så åkte vi till familjeläkaren , och hon typ fäste massa grejer och sladdar på mej , och typ mätte hjärtslag,
sen fick jag snacka med en läkare , sen tog jag blodprov , HON TOG AS MYCKET BLOD :O
fyra små flaskor ;ooo
sen tillbaka till skolan , mådde bättre och sen efter skolan var jag med viola , emma & rebecka , jag är bra på att sälja lotter (Y)
sen åt vi mellis , jag och viola äter bästa mellisarna (h)
fast jag är allergisk mot mjölk  , så de har inte vart så kul ikväll.
jag har räknat trettiofya uppgifter i matte hemma :O
hahah geek;d
ska byta språk till franska , ellinore ska du också byta eller inte?!
det känns skönt , på franskan gör dom mycket mer på lektionerna , och har inga läxor,
i tyskan lär vi oss inget på lektionerna och har asmycket läxor-.-
nu ska jag snart lägga mej , helt slut , måste vara blodförlusten , hihi eller inte ;).
puss

Kommentarer
    Postat av: davidsuger.blogg.se //Empppooooaa s

    AHAAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHHHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: