iloveu

2010-02-21 @ 22:50:58

igår tills idag sov älskling hemma hos mej , stor handlade på macken ;)

och jag råkade gå in i en kille i typ nian påväg hem , lite pinsamt ;$
idag vare match , gick inte så jättebra , de gick bra i början men sen gick de inte så bra.
matchen slutade 2-5 ...
nu sitter jag här och ska snart sova  jag är jättetrött !
men ni måste ju få en bild också !
vänta , jag ska bara lägga in lite bilder ,
tog bara någon :)
juste !
någon fick damp och skickade ett hundra sms till mej!
och de ända som stog på dom var bajs ;o
gissa vem de var,den som kommenterar rätt svar blir länkad i varje inlägg =)
100 :O:O:O:O
vem orkar ?!

Kommentarer
    Postat av: Madde<3

    jag älskar dig ! <3<3

    haha de va nog inte jag skicka 100 sms (a'' <3<3

    haha

    fin bild på mig -.-

    du är ju alldid finast (L)

    puss (K)

    Postat av: Nathan

    har du många kompisar lr och gllar du sms


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: