jag är i uppsala =)

2010-02-12 @ 22:25:16

hejsan alla bloggläsare :):)
jag är i uppsala hos några.
någon mer än jag som kollat på solsidan ? :D
jag har kört lite innebandy med en kille som går i trean , och vem vann? , jo jag (h)
nu sitter han och säger : SÅ DÄR KAN DU JU INTE SKRIVA  DET ÄR JU TASKIGT!

och jag har lärt mej ett nytt ord för läsk "lerre" "LÄRREÄ" typ , hihihi skitkul ;)
 
imorgon ska jag kolla på nån match . ch sen troligtvis ner på stan (y)
me like shopaholiq eller hure stavas , :D
ska snart sova -.- , imorgon är de match klocnan 9 ! :o
aja , de är bara att hålla ut & se glad ut , right ? :D
de blir säkert kul!
pusshejleverpastej ;*

blev  bild på mej och min älskliíiing (L)
jag älskar dej mest ;*

Kommentarer
    Postat av: ellengöthlin

    ellen (L)(L)(L)(L) solsidan

    Postat av: B Brekkan

    Vilken fotograf! Jag spår denna tjej en lysande framtid i den stora fotovärlden!

    Skulle gärna se en bild eller två på min dotter så jag kan ladda ner dem? Eller i för sig, det kanske kostar? I fåna fall får du ge mig ett styckepris och ett kontonummer ;)

    Postat av: ellinore

    i love u (L)(L)

    Postat av: Nathan

    villken är du f*n


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: