ROMME (yy)

2010-02-27 @ 18:58:27

hejsan , igår va jag på romme med skolan ,
på bussen dit var typ sexorna tysta , medans sjuorna verkade ha skitskoj  , hehe.
jag mötte upp pappa på romme och fick skidor osv.
sen upp i backen & åkte med massa ,
jag åkte med massa , vi åkte mest offpist , eller som ellinore kallade de "pissoff" HAHA!
vi åt lunch , och sen fortsatte vi åka , pkn fastnade i snön haha .
och i lyften fick jag svårt att andas igen -.-
sen såg jag ett hjärta :D ovanligt , nja , ni som känner mej  vet ;)
vi åkte över på andra sidan och fick ta den superdupersnabba lifen upp igen , hahaha , emil.s tappade sin kork , så han var tvungen att dricka upp ;d.
de var grymt skoj hela dagen , sen halv fyra (efter fyra timmars skidåkning)
åkte vi buss hem ,
sebbe är grymt snygg i mitt rosa hårband med fjärilar på :D
jag och ellinore som inte hade så bra platser på väg dit fick bra platser hem, vi skrattade iaf skitmycket!
birk hade högtalare med sej . så de gjorde de ju bara bättre!
sen hade jag teater med sebbes mössa , men sen när jag kollade upp hade alla slutat kolla .
haha jag kanske inte ska satsa på mössteater , :D
nu har jag inga bilder kvar i min mapp :@
jag glömde ju såklart mina termobyxor på bussen -.-
imorgon ska jag åka skidor igen :D
dagen var iallafall superkul !!
&&jag och ellinore sov natten innan (yy)
& då i torsdags alltså så sprang jag ihop 100kr till haiti , dagens goda gärning =)

nu ska jag snart kolla på vintergatan med min kusin och lillebror ,
pusss ;*

juste ! lite bilder finns på babys  blogg : www.eelliinore.blogg.se
kolla in där !(L)

Kommentarer
    Postat av: ellinore

    de va sjukt skoj !

    men vi åkte skidor från klockan tio ? ;)

    och sen kalla jag det för pistoff, inte pissoff, ;)

    pusshej jag älskar dig , (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: