stan med älsklingen idag !

2010-02-19 @ 22:10:36

hejsan , idag slutade jag 12.15 , så himla skönt !

efter skolan skulle jag och ellinore till stan , bussen gick 12.45 så jag och ellinore hade lite roligt med kartan , och hade redovisningar för martin (Y) sen drog ner på stan , köpte mascara & åt på jensens b*ff house lr vare heter ;d
asgott:]
ellinore köpte därimot mycket mer ;)
haha , sen på h&m så provad vi en tröja som gick ner till knäna HAHAHAH!
vi garvade sönder!
hihi, sen ba : shit bussen går om 13 min!
sen fick vi typ springa till bussen & så..
på bussen vare någon som va typ 13, 14 år som lyssnade på musik (observera utan headset) och typ sjung med , haha!
sen gick jag hem , och ellinore fick skjuts hem ,
sen dess har jag bara segat ,
just nu snackar jag på skype...
imorgon ska jag och göra de där modell för en dag :D
jippie !
måste komma på vad jag ska ha för kläder !
pussissar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: