sooo cuuute :''')

2010-02-06 @ 23:57:35

hejsan bloggen !
igår fyllde jag ju som sagt 13 år ;)

drog till hälla med massa och köpte godis , sen provade jag och ellinore , clara kläder & så :)
sen hem , jag fixade mej, åkte in till stan och kollade på high school musical ;d
de va rätt kul , kevin borg you know ;););)¨
sen hämtade ellinore vid nio , åt pizza på birren , sen va med massa , gjorde lite roliga grejer :D
&&&&sen så vill jag bara säga att jag ´har världens bästa vänner :'''')!!
14 personer hade samlat in pengar för att köpa presenter till mej :''')!!!
jag fick; bh , parfym , godis , och av bara ellinore och clara fick jag ett par trosor i storlek XL !
HAHAHAHHAHAH♥

de kommer kort på de sen !

ett stooort tack till: viola , evelina , david , emil.i , clara , pontus, linus.m , ellinore, wille , jenna , lisa , elina , birk , julius och sebastian ♥

mina vänner är dom bästa !♥♥♥

klockan 12 var jag och ellinore tvungna att vara hemma , så då var vi hemma :D
vi var vakna ett tag till sen & hade lite roligt ;d


idag var jag med clara och ellinore och elina , och pk , och emil , och wille , och någon kompis till pk ;)
(pk är pontus :D)

sen åt jag på resturang , och nu sitter jag och snackar på skype , ovanligt ;)?


tack för bästa födelsedagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: