2010 , inget bra år för min blogg tror jag...hihi:]

2010-01-04 @ 04:25:41

hejsan , under 2010 har jag inte fått en ända kommentrar ?
men de är många som går in , men ingen kommenterar ...
amalia goes lessen då :(
men iallafall.
snart är semestern slut , på insdag åker vi tillbaka till bangkok , (me love)
ska köpa presenter till två viktiga personer i mitt liv , blir säkert två till , hehe ..
avslöjar inget :D
jag har bara niotusen baht kvar :(
(dela med fem för att få svenska pengarnas värde av 9000baht )
va jag har slösat, hihi.
hoppas alla mår bra där hemma i kylan ,
jag har dock inte blivit så brun .....
inte så värst bra , med ttanke på att jag åker på torsdag ...
de skumma är att jag åker på torsdag , och är hemma på torsdag :O
de är ju lixom 14timmars flygresa...
(men de är bara för att man ställer bak klockan 6 timmar.
 bild på skrattande vänner som alltid har kul tillsammans , saknar er sötnosar!
vänliga helsningar Amalia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: