iförrigår&igår&idag ...

2010-01-10 @ 17:11:32

har vart hos elin iförrigår till igår :) ,
de va jättekul som vanligt!
tog massa kort , men dom finns tyvärr bara på elins dator...
men de kanske kommer några sen:)
fast nu skickar hon några :D


haha , lite rolig bild (Y)
jag älskar dej♥
igår somnade jag halv fem :S , alltså 17.30 :O:O:O:O
hahahah ,jag va lite trött ;d
imorse vaknade jag halv sju ..
sen åkte jag på stan med madde, vi åt lunch med min pappa & carola.
sen kollade vi runt och så.
jag köpte bara smink , och madde också ;).
imorgon är de skola igen.
hejdå , hörs sen :)

Kommentarer
    Postat av: Padre

    Tack för lunchtipset, jag och Carola har ett nytt favorithak i V-rås nu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: