frilufsdag+ellinoreallrabästavän

2010-01-26 @ 18:19:29

idag var det ju somsagt frilusfdag , och sebbe är duktig på 3.60 eller va det hette ;)
och jag & josefin hade sönder min uppblåsbara puolkagrej .
hehe, de gick lite för fort & vi åkte in i staketet & jag slog i huvudet :(
men jaja , de är sånt som händer ...
efter de gick jag och ellinore hem till mej , och býttekläder & tog kort & massa;)...
sen hem till jonny och där utforskade vi med min kamera ;););)
hihi!
jag älskar dej♥

nu ska jag snart äta , sen göra tråkig svenska läxa , jag får se om jag hinner lada in bilderna från idag med ellinoreälskling!

seeyaaa

Kommentarer
    Postat av: ellinore

    iloveu, <3

    hihi, i like your utforsakarkamera ;)

    + att i bilen påväg hem på radie va min kusin med i "vi i femman" , hehe ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: