go ellinore

2010-01-28 @ 20:02:11

hejsan svejsan :D
idag var de fairplaycup på skolan , träffade några jag kännde :)
de gick inte så bra för oss , killarana som brukar va så duktiga va inte så jätte jätte duktiga..
ellinore gjorde ett mål :D
haha , och jag gjorde nästan bort mej , kolla , jag började tänka på pappa när han spelade hela tiden förut ,
och då skrek jag jämt heja pappa, precis då räddade sebbe en jätte svår "boll" eller va man säger , och då va jag påväg att skrika : HEJA PAPPA!
men som tur var blev de bara : HEJA PSEBBE!
haha , fett pinsamt om jag hade skrikit heja pappa , saknar han nog lite för mycket, men i helgen kommer jag! ♥
träningen idag var sjuktkul , jag och frida är bäst på¨att passa (hh)<3
ska göra läxan , kanske ubbdaterar sen :)!


pussssilussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: