ilovemynails!!hihi :)

2010-01-01 @ 05:34:58

hejsan hoppsan :)
jag kommer tyvärr inte att skriva så mycket mer inlägg , för att jonny fick igår ett medelande om att vi användt internet & sånt så att vi ska betala 5000 kr :O , hehe , och allt va min mini dators fel tror vi ...
men hela området har surfat  på jonnys bekostnad ...
men iallafall  .
igår vare nyår , och jag åkte för att fixa naglarna ...
så här blev dom:
man ser kanske inte så bra..
men observera att de va en tjej som satt & målade dom !

nyårs afton va väll kul , jag och mamma vi kom en plats ifrån att nån av oss skulle bli kvällens drottning..:( . men vi vann champanj ialafall , hehe , värt pris ;d.
nu ska jag äta frulle & sen gå och sola , för jag är typ inte ens brun :(!
och vi ska hem på onsdag ! (fast en dag i bankok & sen tare dygn att åka hem...)

men har de bra , så ses vi när vi ska :D
pusshej & ät inte leverpastej!!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: