lite sent men vart i nya huset!

2010-01-23 @ 22:21:09

♥Hejsan , till att börja med så fick jag ca 1000p. i fredags ,(ingen fattar förutom jag ellinore&viola):D
jag &ellinore väntade på bussen & efter ca en timme & tjugo minuter busringde jag till wille, & sen hörde man pk (pontus) säga: de är amalia , de är amalia!
jag ba wooops , & la på , för då kom dom(birk emil i , julle emil s , sebbe , wille & pk , glömde jag nångon?)
Så jag satte fort på en låt och låtsades vara oberörd ;)
Det gick ju sådär med tanke på att jag & ellinore as garvade ...HEHE!
vi drog till hälla , och de ända va gjorde va att gå runt på Maxi , sen på väg till donken så åt emil.s & birk nån chokladsås grej & emil råkade spruta allt över birk , LYCKAT!
hahaha shit va vi garva  , och som inte de va nog så skulle ju birk torka bort de , med sin vita jack!
så de blir ju också chokladig ;o, smart!
på donken vare bara sebbe & birk som åt.
sen tog vi bussen hem.
Jag och ellinore tycker att de var värt att åka dit ? ;)
sen när jag & ellinore kom hem till henne , så gjorde vi våra älskade toasts MUMS!
skit gott , tog massa bilder , kolla in ellinores inlägg om dagen för att se några av dom.
http//:eelliinore.blogg.se
JAG ÄLSKAR DIG MEST BABY!!♥♥♥
igår sov jag första natten i nya huset , de kommer bli fint , målat klart mitt , mammas & hugos rum ,
men de finns mycket kvar att göra...
men de blir fint.
jag har vart ute och yrat runt med en liten hund igår och idag ;)
imorse var jag borta i ca två timmar , jag gick LIIITE fel...
undra hur jag ska klara gå till skolan på måndag , elin du får gå med mej !♥
nu ska jag mysa lite och sånt , pussar&kramar :)

Kommentarer
    Postat av: ellinore

    hhihih, skitkul dag igår med alla !

    Och värsta snygga bilderna vi tog ! (L)

    Och birk är smat, ahhaa, men nu fpr han tvätta brallorna iaf, ;)

    iloveu bebi, du är allt

    Postat av: Anonym

    kom till mig påmåndag så går vi together kom typ kvart i :)(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: