bästadagen på länge , seriöst ;o värt att läsa , bara så ni vet :):):):):):):)

2010-07-02 @ 22:11:23

först vid åtta gick jag upp & fixade , tio i tio var jag vid stan & träffade sebbe & linus , sen kom kevin , tog elba till östraholmön , det var helt underbart !

hade hur roligt & mysigt som helst , !
Jag badade 8 gånger , en gång själv, och 7 gånger blev jag nerputtad ;)
haha , sebbe när han lyffte upp mej och bar mej till kanten (som hände att antal gånger -.-) så kastade han i mej , och jag höll kvar mej , så jag typ nuddade kanten , så när jag kom upp sa sebbe ; amalia :o
så blödde på magen , haha , fast det känndes inte ;d
efter det så hoppade sebbe med mej ;) alltså han lyffte upp mej , och sen typ hoppade han med mej eller vad man ska säga , inte värt enligt mej ;)
jag kände mig lite dum när linus sa ; asså det här är pollen ,
och jag lutar mej över kanten och ba , neeej det är alger , och blir nerputtad;d
sen typ ropade sebbe kolla fiskarna , och jag kollar , och sen hamnar jag mitt i stimmet hhhmm... undrar hur ;)
låg typ och bara mös också , snackade ,
haha sebastian du är het ;)haha <3
efter 5och en halv timme på badet , ön eller vad man nu säger, så åkte vi hem , eller till stan , träffade viola, och gick på cityfestivalen ,, fett chill , haha <3
träffade typ massa , bla bella julia andreas , pontus , david , aja några fler ;dd
typ halvnio åkte vi hem , nu är jag med viola , ska typ träffa sebbe?
puss ;*
update ; bilder från idag , på östra , tog mest med sebbes mobil , men här är några från min mobil , med bäst kamera-.-
liiite skillad jag är på att ta kort ?;)och sebbe som dök från så högt , men what ever ;)
solen grillade oss;)
hihi :)
det var fett roligt :D:D:D
ily ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: