det har vart bäst:)

2010-07-15 @ 14:08:42

igår vaknade vii som sagt i channels husvagn , åt asgodfrukost , sen drog vi in till irsta och träffade Daviiid:D

cyklade till björnön och hade jätteroligt&mysiiigt:)))
hoppade från bron , hihhiih:D
låg och solade / kliade på ryggar / blev kliad osv:)
sen cyklade vi hem , eller först till donken :D
jag & david älskar socker (a)
efter det så åkte vi hem till channel igen , poppade popcorn , dom är poppis;)
hahaha Davids skämt:D
channel är bäst på att poppa popcorn :D
satt vid datorn , sen typ kittelkrig och sånt , haha :D
sen började det spöka:oo :(
jag var hur rädd som helst ;(
sen räddade jag livet på bella ;o(fråga inte) haha :D <3333
jag och bell tjänade 125kronor var ..;)
snackade hur länge som helst om aa det vill ni veta vaaa? haha skoja ;D
nej men vi snackade ;d
sen blev vi rätt trötta , runt fem la vi oss hihihihi:)
imorse vvaknade vi vid sju , haha david hade inte somnat än då ;d
så han ville att vi skulle gå upp , men det ville inte vi;)
sen vid halvelva skulle han till tandläkaren , *hejdå david*
Bella satte sig vid datorn & jag & channel sov vidare;dd
vid typ tolv så åt vi pannkakor till frukost , mums !:D
sen hem till bella , säga hejdå till channel , sen gick jag hem :D
det har vart hur bra som helst , tack för dagarna bella , andreas channel & david <3
nu ska jag städa mitt rum , idag ska jag ta tåget , och när jag kommer på tåget så ska jag leta på julia som sitter någonstans på tåget :D
hon har flygit från typ norrland :D
jag saknar dej julia , ett år sen , men nu idag då ses vi igen ! <3

Kommentarer
    Postat av: BBELLLA

    jackpooot;dd

    haha aja, pengar är pengar (:

    hihi hare så bra, älskar dej amalia!

    dagarna har vart hur bra som hellst (kk)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: