freaky friday ;)

2010-07-24 @ 00:14:30

hihi , hej , först lunch på någon restrurang på stan , sen gick lite , julia köpte kläder till åland , jag har redan köpt , hon har coolare/tuffare , jag har inte så... ångrar mig lite nu , men jaja , den här köpte jag ;

(den som julia har på sig , hon i mitten för er som inte fattar:D) bild från arkiv:)

men iallafall , sen vid sex så for vi till ingabritt & åt surströmming , eller jag luktade bara och höll på att spy.
vi åkte till en festvial vid halvtio , fast det var sämst , så vi tänkte gå hem..
vi började gå , vart visste vi inte(haha)...
såg några ungdommar och frågade om dom visste vart dalahästen låg , dom visste inte , vi snackade med dem ett tag . hur shysta som helst !
dom var runt 17 , två tejer en kille , haha , tjerna från borlänge , dom bodde typ där jag bor hos pappa:)
sen började vi gå in i skogen , bland gator , gickoch gick , sen såg vi en mack , sprang dit , den var stängd...:(
vi fortsatte gå bland hus , julia ba;
-om vi bara kunde se stan så kan vi ju vägen!!
och sen , då då ser vi åhlens skylten , YES stan !
vi tog några bilder fett coola:D
sen när vi gick hem skämmde vi ut oss , mwohaha.
nu är vi hemma , birgit och dom är hemma  jag tittade nyss på jackass på mtv , hahaha:D
och åt smält vit choklad(a)
imorgon ska vi köpa godis till bussresan på söndag , då bire cinderellllla:D
hihi , smsa bitches ;*

/AMALIASOMÄRCOOL;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: