godkväll , jag ska snart äta upp min man. ni fattar snart..

2010-07-04 @ 22:37:44

idag cyklade jag till ellinore , för att säga hej , det blev visst lite mer än så.. haha<3

hade typ vattenkrig , / badade vattenslang :D
pratade & sånt,
sen cykla hem ;
(jag ska bara ladda in bilderna, vänta)
åh nej , jag åt ett chips , nej , men gud förlåt , jag älskar dej :(
mm... goda !
så nu ska jag ladda upp bilder från när jag cyklade hem från ellinore , det här blir intressant , eftersom jag tog bilder när jag bla cyklade i skogen ;)
wiihoo
SER NI KONTAINERNA(DET VAR DEM JAG SKULLE TA KORT PÅ IAF)DÄR BAKOM CYKLADE JAG :d ooops caps ;d
jag cyklade snabbt ser ni väl:D
på min lillebrors cykel , rätt jobbigt;)
hur varmt som helst ;o
nu är jag hemma :D
har bikini på mej för er som inte ser det:D
godis stång jag köpte igår :D
haha normal?
läste 111sidor ur bert babyface :D
fett coolt att jag slutade på 111 , såg det när jag skulle kolla (för det var mat ;o)
jag tröttnade och började ta kort istället:D
haha , det ser ut som om jag har världens största ben ;)
det ser ut som om jag är korthårig(A)
förökte at en sån här bild , som många tar , när man lutar sej mot en vägg , och tittar in i den , hhm.. det ser snyggare ut när andra gör det , men det kanske är för att dom använder en riktig vägg , och inte ett lakan på en torkgrej ;) hihi , :d nej , jag älskar att skämta , inte för att någon tycker det är roligt , men ah ;)
hihi min stång:D
jag rakade inte av mitt hår , jag satte upp en hästsvans , utan häst , hahahahhahaha shit vad rolig jag är :D
vi ska grilla:D(eller alltså vi har redan det , men asså ah)
man såg jättebrun ut inne på badrummet , men inte i min kamera...
hihimin mat , hihi , jag älskar färskpotatis :D speciellt sånna här små som på bilden , okej det kanske inte finns så många stora , men ah;)
nu kommer vi till det här läget när jag ska berätta om min rubrik , jo , den här bilden behövs för att ni ska förstå vad jag menade med; snart ska jag äta upp min man....
(vänta jag ska ladda in bilderna , dom är inte tagna med mobilen;d)
här är min man , och jag ;)
hihi
"nu får du kyssa bruden"
haha , jag tyckte det var kul ;d
haha rätt många bilder :D
fast det tycker ni ju om , får alltid fler besökare då , förstår inte hur :D
men det är bra ,
gonatt på er som ska sova nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: