hehe , mycket jag skriver....(a)

2010-07-22 @ 13:41:36

men vi har vart i västerås som sagt , och när vi kom hem så tog vi väl kort?
aja , kollade på tv , :D
hihi , varje vardag klockan 22.00 så är det sex and the city som jag och julia gillar(a)
men iaf , typ vid två på natten ringde birk , emil & wille mig , hum , vi snackade , sen var julia med och snackade oxå :d hihi , vi pratade i 3och en halv timme ,  lär ju blivit lite dyrt för dem... hehe , då kom jag på att vi hade gått upp åtta dagen innan , så vi hade vart uppe i 21 timmar... hehe :D
fast vi somnade , orka dygna ;)

aja , igår var vi i borlänge :) kupolen , shoppade:)
jag köpte tre halsband , en berlock , armband , trosor , typ nå linne från h&m , och sen donken ;)
JAG KÖPTE INTE NÅ GODIS PÅ KUPAN ;oooooooooooo
fast sen när vi åkte hem , efter att vi hälsat på pappa sigrid , axel & carola , så åkte vi och handlade , birgit trodde klockan var nio , men den var tio , så hon blev typ livrädd och ba ; nej nej nej nej . nu går vi ut , nej nu går vi!
haha , sen hon ba , eller nej , skynda!
så vi typ sprang runt på ica maxi;) hihi , (om ni undrar så är birgit min halvmammas mamma , (min halvmamma är Carola) och julia är kusin med carola , det var så vi träffades , annars vet jag inte hur vi skulle ha kunnat gjort det , hon bor ju i norrland , haha:D
aja , sen när vi kom hem så testade jag oc julia locka håret med någon grej , man typ sätteri kontakten , den blir varm , man snurrar in håret , aja, ni kanske anar att vi fastande med håret i den , svar JA , båda två faktiskt , blondiner..
haha , idag hade vi tänkt sola , men nja , det regnar........
ha en trevlig dag !




bilden såg ni i förra inlägget:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: