hello & förlåt för dålig update , but here I am :D

2010-07-31 @ 22:13:05

hejjj:D
I förrigår sov jag med  Jennababy , hade skitkul!
tog massa kort , snackade med emil , wille krille & lite channel på skype ,haha:D
senare snackade bara jag jenna & krille , och nån från typ skåne? omg!
hahahahahha han snackade hur roligt som helst!
vi höll på att skratta ihjäl , blev värsta chocken(a)
somnade...sent...
vaknade (kramandes , hahahahah) med jenna , asså gud vi somnade på varandra , hehehe. vaknade , och då höll vi om varandra , så gölliga vi e ;)
typ vid 14.38 (hahha orka att jag vet exakt tid , men jenna vet hur jag kan veta det , orkar inte förklara)kom wille gående , vi ba; shit vad lång tid det tog innan han kom. haha då hade han ätit också ,haha:)
typ gungade på kina gungan , sen gick vi och mötte emil:D
sen hem t mig , det började spöregna , haha , jenna drog hem , och vi väntade tills det slutade regna:D
då gick vi någonstans , sen genom någon skog och sen hem till emil , hahah värsta omvägen:D
snackade och så:)
hemma hos emil höll vi ¨på med photoshop , hehehehehhehe..
jaduuu, vad gjorde vi dääär:D?
ihhihih:)
skulle sovit men jag skulle t pappa;(
så 18.27 åkte jag:)
hahahaha det var några fyllon på samma tåg samma vagn , fett roliga:D
fyllo 1 ba; ge mig väskan
fyllo 2 ba: nej
f1 ba; din jävla idiot jävel så jävla idiotisk jävel!!!
f2 ba ; jävla idoit!!!

senare ba;
f2 ba ; sluta du är full!
f1 ba ; du med?
sen började dom typ skrika och massa , hahahah:D
orkar inte berätta mer , men fett roliga(a)
sen åkte jag och pappa och köpte chips ihihih:D
idag har vi vart på någon fest , ernst eller vad han heter har vart där , det har vart med på tv ;oo
fett coolt(a)
jättemysigt ställe , hade inte min systemkamera med mig ;( så jag tog några med mobilen , dom blev sämst;(
sen ska jag titta på diseny:D (yyy)
seeyooouuu:D
pusssss <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: