igår blev det stan med jenna & elin ;*

2010-07-01 @ 17:30:42

som sagt , som rubriken säger så var jag på stan igår med jenna & elin ;)

köpte en bikiniöverdel & örhängen & mat på jensens , (som vanligt ;)) & godis , det sista kunde ingen gissa ,ellerhur ?:D
sen hem , var med alle & sebbe en stund , sen skulle dom äta tårta :D (sebastian blev ju tretton igår 08.59♥)
sen kom dom igen , :)
sen skulle vi hem & äta:D
sen drog vi till lekparken & ööhm .. var med filippa & alice... hum..
kinagungungan typ.. eeh, knakade , vet ni hur rädda vi var , vi skrek väääldiiigt högt , så det var nog oss ni hörde;)
vårt godis tog slut där , hälften hamnade på marken..
sen hem , typ skrattade , haha vad vare som var så kul igår , ?:D
jag kommer inte ihåg , vi tittade på tv , satt vid datorn , låg på varandra ?
JAG SJÖNG GODNATTSÅNG SÅ ELIN & JENNA SOMNADE ;oo
(elina sov redan)
jag är fan bäst ;)
hihi , inte för att jag kan sjunga .. men jag får folk att somna :D
jag sjöng min verision av lilla snigel , haha jenna elin & sebbe vet hur den går ;dd
& en som går såhär ; i en sal på lassarettet där det vita sänger stod låg en liten bröstsjuk flicka , blek och tärn med lockigt hår , allas hjärta osv...
:D
idag så gick vi upp vid ett , hihihihi!
vi  badade , sen duschade vi i en halvtimme ;dd
jag vet inte vad jag ska göra nu , men något , :d
puss !
bild på jenna & majjj

Kommentarer
    Postat av: Amalia

    Vad bra att du tränar lite på sjukhus-sången, det var länge sen vi sjöng den. Tänk att du kommer ihåg den?! Kram Carola

    Postat av: Jenna(:

    bästa dan på länge;* du sjöng juh bra?:P<3



    älskar digg!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: