igår pizza :D

2010-07-18 @ 13:24:26

aa , vi åt på pizzerian :D
haha , sen hem , åkte hem till min halvammas syster (för er som ville veta hur jag känner henne;)) och satt barnvakt , jag & julia gjorde inte så mycket som barnvakter , förutom att kolla på filmer , & äta godis & tog några kort :D
hiih , jag åt inte fem klubor på raken & fick inte ont i gommen (a)
laktrisklubba&någon sur ,samtidigt ,mina kinder blev huge , men det var gott , och lät mycket;) hihi:)
imorgon (måndag?) så far vi till västerås , sover antagligen hemma hos mig:)
ska typ gå på stan , och vara med några ?:)))
haha , igår kväll så tog mitt batteri på mobilen slut tre gånger ... haha , fick stå vid ett uttag och sen gå tillbaka och lägga mig osv , allt detta besvär för att smsa med dej wille ;) ♥
julia sov...hihi:)


idag har vi inte tänkt att göra något speciellt, antagligen fara till willys , ö&b ,&pickaboo , &dalahästen , haha :D
visste ni att pickaboo är bäst(a) hihi . skitmycket godis 59kronor kg;ooo
ihih, mitt är slut..:(
nej , nu tycker nog julia att jag är tråkig , ska nog gå till henne :D
jag ska försöka klura ut hur jag ska få in bilderna på den här datorn , vänta lite:)
okej , nu vet jag:D
kolla , jag ska först ladda in dem på min dator , sen överföra till mitt usb , sen sätta in usbt i den här datorn . shiiiit värsta pro :D
hihi , skoja ;)
oooh nu startade krille motorcykeln, ska gå och kolla ,
seeyaa :D

Kommentarer
    Postat av: Jenna:)

    Saknar dig sötnos va med mig när du kommer hem:)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: