igår :)))

2010-07-09 @ 22:14:37

igår var jag ju med isabellaälskling (klicka !hon har lagt ut bilder <3333)
vi tog ju massa bilder , sen typ gick vi runt , sen träffade vi typ massa , wille , emil , pontus david viola , linus , aja ngra:)
var med dem , sen cyklade jag sebbe bella emil & wille till maxiii kom dit tjugo minuter innan det stängde (yy)
jag och belllla köpte dricka & halstabletter bara för att vi är coola ;)
kollade typ på bilar , (det är ju powermeet) sen cyklade vi hem :)
emil drog , (wille oxå) , sen så hoppade jag bella & sebbe på hans studsmatta :)
sen hem till isabella runt tolv ,
vi gjorde massa , sen sov vi i isabellas säng ,vi gick ut på gatan hihihihih:)
sen somnade vi i en hög, hur lyckas man?
aja , bella vaknade , och väckte mejj :)
vi kittlade sebbe (a)
han sov , rätt , ofta , heh...
DOM SA PÅ TV;n ATT KISSIE VAR HOS DEJ BELLA ,!!! OCH VI TOG KORT!!!
jag lovar , jag trodde verkligen det var så , fattade inte riktigt att det var en dröm..
jag hade tydligen flåsat oxå ?
haha:)
imorse vaknade jag av att sebbe la bellas hund på mej , men jag blev mest rädd för sebbe...
hhah:)
vi hade det riktigt roligt !
jag älskar er<3


isabella+amalia , vi är bäst !
seriöst , klicka på länken där uppe , och kolla på våra bilder , det är värt det ! (L)



idag åkte vi hem till mormor , ,men nu är jag hos pappa , familjen cyklade ner på stan och åt på resturang , jättemysigt!♥

snart ska jag väl sova enligt pappa , suck ,
så ni får smsa (kkk)
hejjdååå<3
för nu ska jag sova , jag lovar , jag ska sova , hehehehehe... eller iaf någon gång , när ingen svarar på sms , thihiih <3
pusshejjj!

Kommentarer
    Postat av: bellllla

    älskar er!

    hahah kisssie, omg amalia, vad gjorde du ?

    du skrämde fan mej lite

    ´, bara börja flåsa, haha

    och somna i en hög är riktigt bra assså -.-

    hbahahahahha älskar er båda! <3333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: