lite roliga grejer:D

2010-07-24 @ 11:33:38

jag och julia kommer hem från stan , då frågar mia (julias mamma mig):
-fryser du? *ser lite medlidande ut*
-nej jag kissar på mig , svarar jag.
-jaha , *sen bryr hon sig inte*
haha jag och mia tyckte det var roligt ialafall:D



alvi sitter och tittar åp mig och julia när vi sover , då ställer julias pappa sig upp.
-göörduu? säger hon då *typ bebis röst ,asgulligt!*
-ställer mig upp. svarar han.
hon börjar asgarva, haha:D


igår , jag julia birgit & mia sitter vid bordet ,
julia börjar sjunga , sweetheart(?) hennes mamma hakar på, dom sjunger för full halv halv ett på natten , vi hade nyss skrattat åt ingenting typ innna.
birgit och jag börjar garva , julia också , men mia , hon dricker ! hahaha, så hon sätter drickan i halsen , och får värsta host attacken , vi kunde inte sluta garva  hahaha!


haha , alvi ( min halv kusin (?)) sitter och ska äta.
vad vill du ha att dricka alvi?frågar birgit.
-ccoolaa. svarar hon med sin sjukt söta röst.
-näääää , nu skojar du med mig , cola?svarar borgit.
-joho.svarar hon.
-COLA COLA COLA COLA:D sitetr hon och typ sjunger.haha.
-vem har du fått cola av alvi?
-pappa , i kyyleeen!
-jaså , det är micke som är tjuven !
-nej hon har inte fått smaka hemma.


haha , det var typ det ända hon snackade om , (cola) , fast hon har aldrig smakat ,
så hon fick dricka vit cola ;)



orkar inte skriva fler nu , men ah:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: