the day jaooow:D

2010-07-13 @ 00:52:19

först vakna , åt jordgubbar t frukost , hihiihih:D
sen lunch , sen disneyy <333
sen kolla på hundpansionatet eller varen heter :D på ngn kanal:)
sen typ packa ihop och åka med farfar till tågstationen , var där en halvtimme innan tåget skulle gå , suck , så typisk farfar style;)
aja , på tåget var det extremt varmt , det rann typ ?!?!?!?
orkar inte ens prata om det!
sen byta tåg , blev en dubbeldäckare (hhh)
satt där uppe , cool som jag är ;)
sen hem , träffa belllaälskliiiing!
cykla till förlåt andreas (vissa fattar:D)
FÖRLÅT!
drog t emil , där var han . wille & chanel :)
chanel bar i mig med alla kläder ;(((((
fast det var hur varmt som helst ;o
badade jättelänge , haha kittlades & dränkte ;)
jätteskojj :D
haha , tog typ tag i alla , så åkte man runt , äsch orkar inte förklara , ändå ingen som fattar när jag förklarar ngt;)
men det var iallafall jätteskoj!
och idag fyller isabellaälskling 14 år som sagt!
hon har vart det i 43 minuter nu coolt;)!








jag älskar dej !
hare bäst ,  för du är bäst !

pusss;*******'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: