at isabelllas place you know :D

2010-06-18 @ 01:49:27

Är med isabellla & juliiia , älsklingar !
snart ska vi önska , för då är klockan 00.00 :D
vi har haft grymt kul !
fört typ vaknade jag med isabella bredvid mig , vi åt frukost , sen drogb hon t david&amanda , och jag till juliababy ,
vi typ åt tårta (a)
sen cyklade t emil , birk , wille , & krille :D
sen typ träffa bellla amanda och david ,
vi gjorde massa , eller nej , men jo :D
vi cyklade blandannat t donken , åt glass :D
då skrattade vi som fan ,
och sen skulle julia berätta något , hon ba ; jag blev helt paff!
det lät roligt(a)
och isabella ba ; men då säger man väl ; jag blev häpend ,
vet ni hur mycket vi garva , liiiiv.com :D
och david lyckades spilla på sin tröja , så vi cyklade och köpte en ny , eller amanda hittade en som han köpte :D
sen typ köpa godis & sånt :D
sen hem till bellla , typ vara med dem + sebbe & alle , :)

har typ badat & sånt ,
vi har det skit mysigt !

vi dricker godis , äter cola & spottar chips , hehehehe , nej skoja:D

isabella gör en ny blogg , vi försöker komma på bloggnamn , hihi :)
förslag?

vi hare bäst ,
jag älskar er  !

Kommentarer
    Postat av: ℓιηηєα'' gαℓєη мєη вяα .

    En vinnare har fram röstats, gå in och kolla om du vann! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: