david+krille , haha :D <3

2010-06-28 @ 19:17:52

heeeeeeeeej .

jag skulle ju vara med sebbe & krille...:)
så först cyklade jag & mötte sebastian , han kom på sin otroligt braiga cykel ;)
typ stod och snackade & så ,
sen kom isabella & david :)
typ gungade och sånt:D
david drygar ju med krille , så innan krille kom gömde han sig i en typ båt , haha , :D
fast han kom aldrig..
så david kom tillbaka till oss , för det var för tråkigt där borta ;)
när krille kom gömde han sig bakom oss , sen så ser krille david och ba , neeeej inte daviid!!
haha , så kommer david och ska ge en kram , osv,,,;)
hihi:)
sen typ cyklade vi till macken , 2 marabouchokladkakor (100g) för 10 kr ;ooo
tsm köpte sebbe david & bella 1kg;)
david 6st , sebbe2st &bella 2st :)
sen typ drog david & isabella , jag krille & sebbe cyklade t pizzerian , sebbe köpte cola , vi typ snackade , det var varmt som satan ;oo
sen skulle jag hem och äta :)
påväg hem till mig (jag åt inte hemma)så ramlade jag , har skrapat upp på armen & på benet , och lite på rumpan , och på händerna brännde det :(
flög typ en meter :(
styret snurrade ett & ett halvt varv,
gjorde pissont!
just nu försöker jag få tag på ellinore , så om du ser det här älskling , så ring mig !! <3<3
på bilden pratar jag med ellinore :)
jag känner mig brun här där jag sitter på mitt VITA täcke ;) hihi , men annars så njaa...:(
tog inga bilder :p
hejdååå ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: