duktigt alltså -.-

2010-06-24 @ 02:02:54

det var vist i tisdags ?
nu är det torsdag , hahaha , fail ;D
idag vaknade jag mellan julia & bella , :)
typ badat & solat , spelat kort :D
STRESS !! :D
hihi we like it ;D
sen skulle dom på träning , åt mat , sen cyklade jag t pizzerian och träffade krille wille & sebbe :)
söta killar ;)
WILLE KLIPP INTE BORT DINA LOCKAR :o
sen kom ellinore & elin , men dom drog sen :)
då cyklade vi t skolan & gjorde lite saker :)
sen kom julia & isabella ,
va med emil , wille , krille sebbe , julia & isabella :)<3
åkte hem vid elva
fick leta efter julia som var borta..
vid typ halvtolv hämtade jag grejer hos mej , och nu sitter vi här hos julia !:D
har kört stress och gjort saker (a)
dom är typ trötta ? :(
hiih
,
här kommer bilder sen jag & isabella sov först , sen komme rbilder på alla tre :D <3<3<3
vi åt ju som sagt rätt många glassar , vi har fått ärr , bra där ;)
våra glasspapper........
julia vill sova , så godnatt <3
loveyaaa ;*
CYO2RAWRÅV
den som fattar vad det står får länkning !
pusshej <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: