EEEEYY (URSÄKTA MIN STAVNING ;))

2010-06-21 @ 02:28:57

SLUTA WHINA ..
BOOSTA MEJ JAOW?
BALLLE !
ÅÅÅÅÅH
*skriiiik*
MAN FÅR TRE G
JÄVLA FAG
GNOOOOM
EN DRRED HAR
KUKFITTA
INGEN BRA TANK
PALLA
ÅÅÅH
JÄVLA RUNK
HELVETE
FITTA
PREET
Q
DOM ÄR FAN GRYMMA
ADDA MIG
MÅSTE HITTA PRICT
COLA!!!!
WWAAAIIIT
ÅH HAN HADE FEM H KÅPO KVAR
VAD FAN GÖR DU???
haha det här är typ killarna på cs , wow , eller vare är ;)
haha , hade lust bara :)
jag saknar inte snön alltså ;oo
jag är fan längre ;oo
saknar dagen , men inte vintern , och sen på kvällen , oboy på macken , när sebbe lura oss varje gång det kom ut en gubbe att det var någons pappa , kommer inte ihåg vems , och vi sa hej till alla..
hhaha <3
jag älskar dej
godnatt nu , ;*
imorgon blire isabella & juliiia ,
dom hela veckan <33333333333
isabella & jag :)
jag älskar er ;*

Kommentarer
    Postat av: ellinore

    de va pontas pappa :p

    hihihi <3<3<3

    Postat av: Anonym

    gud va kul med så mycket bilder, läste din blogg för första gången idag! grymt fin :)

    Postat av: Annie

    gud va kul med så mycket bilder, läste din blogg för första gången idag! grymt fin :)

    Postat av: bbellllla

    jag älskar dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: