haha , vi är bäst !

2010-06-17 @ 04:50:10

haha geeek :D
söta bilder , jag bjuuuder ;*
jag älskar dej isabella !
dagen / natten har vart bäääästtt ;)<3
var med julia t ett :)
skokastning :D
haha , vi är dem tre laktosintoleranterna som inte spionerar , tralalalalalalaa...
hahah ,
MJAOOOUUWW PÅ DEJ ISABELLLA
emil , wille , birk & krille var inte alls trötta , ;)
hhihiihhi
inte jag och isabellla heller , :D
bara ÖVER TRÖTTA (H)
fett cooolt ;D
hihihihi...
dagen har vart jätterolig , först typ isabellla , alle & sebbe , gjorde massa,
sen kollla på match , träffa julia , sen köpa godiiis , träffa bellla , inte gick någonstans , tralalalal ,,,
var med dem till ett , då följde vvi med julia , hem , hahah , det vart en lyckad skokastning ;D ,
isabellas fastnade inte i en buske JÄKLIGT stor , med 3cm långa taggar , som jag hängde i för att leta efter hennes sko , hahahah :D
sen hem , flum... hehe:p
ja du , vad har vi gjort ;);));;)
hahahhaha ,
taket  :D <3
ingen ser vad jag skriver jaooow
nu vet jag inte vad vi ska göra . äta choklad ? FÖR DET TÅL VI VERKLIGEN !
men det är ju gott , så mjölk fi fän :D

är ni bollrädda by the way ? :D
kommentera ja elller nej

vi har det bra här ute på taket , tralallala..
LOVE ME LOVE ME SAY THAT YOU LOVE ME :D
DAMN I AM A SEXY BITCH , DAMN I'M A SEXY BITCH !
HÄR KOMMER PIPPI LÅNGSTRUMP !

BLINKA LILLA STJÄRNA:D
isabella , jag älskar dej .
hejdå  , nu ska vi mjölka :D
HAHAHHAHAHAHAH
ingen fattar , hejdå ;*

Kommentarer
    Postat av: julia

    älskar dej oxå..:(

    Postat av: bbell

    jag älskar dej amalia!

    fett bäääst dag nattt med dej oc juia!

    grymt kul har vi haft, måste göööras om ;oo

    as+jt+if

    älskar er sååååå mmmmmmmkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: