Heeeyy , galen natt med josefiiin & sniglar & päron , haha :p

2010-06-04 @ 19:15:57

dom som är roliga fattar , eller nej , men ah , jag är rolig , och jag fattar , äsch nu fattar ju ingen vad ag ens snackar om , men jag är iallafall rolig , eftersom jag fatar , och även om ni är roliga så fattar ni inte , nej nu har jag gjort detta för invecklat :D

men jag var iallafall med massa igår , vi grillade marshmellows eller hur det stavas :p
kvällen var skitrolig :D <3
jag älskar er , !
idag vaknade jag och josefin ett...
hhmm..
vi åkte till lögarängen , och solade:P
åt glass , godis & pommes , hahah , :D
TJOCKIIIISAR.
nu är jag hemma , och när josefin har gjort klart ett skolarbete , så ska vi va & förhoppningsvis sova :D ♥
jag älskar dig bästavän ,

Kommentarer
    Postat av: ellinore

    men jag kolla josefins blogg och då hade väl hon tagit bilderna från din blogg ? men jag tog dom från josefins blogg iaf..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: