hellu bitches ;*

2010-06-21 @ 18:38:41

va nyss med julia & isabella babysar :)

vill ni se bilder från dagen?
visst !
här kommer några , orkar inte skriva , för det gör jag imorgon , ska sova med dom , så det blir mer bilder sen :)
men bilderna förklarar våran dag?
ikea , det är ingen snopp julia har , min mamma trodde det , *suck* ;)
åt mat på ikea (a)
jag fick med en glass på min mat (hh)
provade massa kläder , kommer några , utan imbördes ordning eller vare är dom säger (a)
sen hem t julia & hoppa :D
hahaha
sen typ äta mina chips :D
berädd bild asså ;)
mobba inte mitt ben & fot :D eller mig (a)
sen skulle julia byta om , dom är på träning nu :)
då tog jag och bellis lite bilder :D
sen cykla dom hem t isabella D:
suddig :D
&jag hem tmej :D
d gick inte så bra att få med alla tre :D
nu sitter jag framför datorn , fett coolt , deras träning slutar halv nio , suck.. <3
hejdå , blog u later ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: