Innebandyyy <3

2010-06-01 @ 16:56:25

heeyyy ,

idag , skola , träffade nya klasserna , vissste ju redan vilka alla var , förutom en , Jonna , men annars var alla välbekanta , efter det tjejgrupp , åt på birren, mums , sen vara med viola & rebecka , och hahahaahhaha vill ni veta vad som hände typ det sista innan jag gick , ?!?!
om inte , läs inte ,
hahahahaha
Viola ba ; Rebecka , vill du ha din cola ?
och kastar den till henne ,
och då , vet ni vad som är så jävla kul , hahahahha
JO DET FANNS INGEN KORK !
hahahahah , det blev cola över hela köket XD !
F-A-I-L .
haha , nu ska jag byta om , springträning med innebandyn halv sex , pusshej !
BBRRR!!!
hihi
Mee looove <3
shit vad jag älskar sommaren :o
jag vet att jag ser sur ut ;) men solen , den älskade solen lyste så vackert !!
sommaaar !!
hihi , jag ska sjunga i kyrkan på skolavslutningen med några , :D<3
elin & jag förra sommaren , lite bruuna iaf ? :D <3
hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: