jag känner för att göra en liten lista...:D

2010-06-05 @ 17:57:31

vänner som betyder för mig , utan inbördes ordning , äär.....

*två långa minuter senare *
spänningen stiger...
Publiken skriker , men ändå en lång tystnad..
och listan över dom som går vidare till Amalias lisa är..
DIN MAMMA !!!
nu var jag lite busig där va ;)
nej , jag var på skämt humör , puss !
& förlåt om ni väntat nervöst på att få se om du kom med , men sorry bitches , amalias lista är in the head :D
bild sen igår , kolla vad mina kläder är fina & vikta , :D HAHAHAHA.............
hejdå
, nu ska jag smsa josefin , för klockan är snart sex , och igår berättade hon för mej (eller va det i förrigår?) att det blev kväll kl; 18.00 , och idag sa hon att vi skulle vara ikväll , ;)
amalia goes smart :D
fan vad fult det är att skriva amalia ;ssssssssssss
HEJDÅ FÖR TREDJE GÅNGEN :D
fyra minuter kvar tills jag ska skicka smset till...:
SÖTNOS ! jag typ dör :o
fan nu blev det tre ,minuter , så om tre minuter :D
hejdå :D
för fjärde gången..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: