Jag måste få säga att allt känns konstigt just nu

2010-06-20 @ 22:07:31

ellinore..

jag älskar dej.
jag blir så jäkla avundsjuk just nu , du anar inte.
jag vill också en av dom som betyder mest för dig.
för du är en av dem för mig.
Att vi blev tjuriga på varandra , och sen inte snackat sen dess..
nej fyfan.
det är flera dagar sen ?
jag har inte snackat med dig alls sen dess:(
det känns som om det var ett år sen.
när du stod vid målet , och kollade på matchen..
och nu se bilderna på dej och Clara , ni ser ut att ha hur kul som helst...
våra hallsband från marknaden..
sminket -.- men a
när jag tittar på den här sista bilden , så är allt jag tänker på kärlek.
alla bilder väcker så många minnen till liv igen
dom kanske inte är dem vackraste , men våran vänskap är det.
Det känns som om vi glider ifrån varandra mer och mer.
men gör vi det så att vi släpper taget , nej fy fan.. då vet jag inte..
du är en ängel ellinore , det är synd att det har blivit lite knas..
en stjärna från himmelen ,
du och jag , bästavänner livet ut , eller hur var det vi sa..
du sa det tlll mig , när vi sprang in från studdsmattan..
att jag kommer ihåg det alltså .. men det var något som satte sig på hjärnan.
du e underbar.

Kommentarer
    Postat av: FANNYHEDBERG

    tack amalia, men du är något finare!

    Postat av: josefin

    jag förstår dig amalia. det kan kännas lite konstigt ibland... Men jag måste bara säga en sak, försök att inte tänka så, kolla på alla bilderna på er, hon måste ju få ha kul med Clara också, heh... jag menar att man kan ha fler kompisar :)

    Postat av: ellinore

    det har blivi jävligt konstigt..

    men jag älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: