jo men det är roligt att jag har hälften av de besökare jag hade ;(

2010-06-24 @ 17:05:46

kom igen nu , kolla igen ! :D
sitter hos pappa nu , efter en tågresa som känndes ett år lång .
en liten läsk kostade 20 kronor -.-
men är man törstig så är man.......

idag vaknade jag upp med julia bredvid mej , isabella hade redan åkt :d hon skulle till björnön :))
fixade mej , sen cyklade jag t krille & sebbe , var typ vid macken , sen hos sebbe :)
roligt :)
krille är inte bollrädd , haha ;);););)
sen hejdå kram , naaw !

hem , tog tåget , och nu sitter jag som sagt här ;d
ska nog ut i solen igen , för ingen rolig var inne på msn , :D
puss ;*

bild på mej & viola , hon har kommit hem nu :D:D:D:D:D:D

jag älskar dej syster !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: