laddade in alla bilder från mobilen t datorn... BILDBOMB!!

2010-06-28 @ 01:21:55

hehe skojig bild på min fot , mitt ben :D

hihi
BAKOTSLICKAT JAAOOOW
sebbe & bella , sebbe har skills ;)
viola(L)(L)(L)
ellinore , jag skrev på en hundralapp (hh) våran logga ;D<333333333333333333333333
skaffa glasögon ?hihi
mitt&ellinores hjärta(L)
haha
brasan är ett hjärta!
någon som kommer ihåg ;) bästa !!
jensens ;*
normal , ? haha ;D
BIRK , HAHAHHA
haha
sebastian har bra balans...
emil får en bitch...
emil & emil , eehmm , brottas;)
wille... eehmm , bara är söt :D
clara goes , kissie..
hjärta
sebastian som fotograf får avsluta :)
NU SKA JAG SOVA , haha , eller först borsta tänderna , puss :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: