me right now :dd

2010-06-09 @ 23:39:42

hej , jag har fått världens sämsta låt på hjärnan , eller den omgjorda varisionen , som inte en kort männinska har "gjort" ... jag sjunger själv ; "amalia är kort , hon regnar ofta bort...." osv , roligt att jag själv sjunger det ?nej.

två av bilderna jag tog , jag ska sova nu , puss <3
eller ni får en bild jag inte visat också , bara för att visa att mitt hår inte är så där fult :p
lite bättre iaf ;p
inte fint , men inte fult nu iaf , jag älskar att ha rakt hår , eller lockat hår , inte "vågit" som jag har -.- (eller när det är blött /fuktigt så blir det lockigt , sen vågit, sen nästan rakt , eller det övre håret , under så är det massa vågar , jag fattar inte varför jag sitter och skriver om mitt hår , så här får ni  bilder på mig som liten ist.
kissie style , yeeaah:D
sofiaofsweden (hon har rakat ena sidan , och det ser ut som om jag har gjort det här , alltså inte bebisen , utan tjockisen i skinnjacka)
typ dessie , hahah
Amir ,= hahaha ;D
jag ser ut at vara storfot , gigantiska ju ! :D
jag älskar dig lillasyster <3
hejdå :D, nu MÅSTE jag soooovaaaaa <3333
hej till Rebecka & Jenna som kollar på min blogg just nu ! :D <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: