SKOLAVSLUTNING

2010-06-10 @ 16:52:17


jag och viola är alltid lika seriösa ;)

some of the girls ;*
fast jag ser helt fuckedup ut

jag och viola älskling !
söötnoos !
pontus gullunge !
sebbe & emil , hihi :)
coolatjejjorna <3:*

sötiiis !
juliius :D söt ! <3
birkgenom blöt av något :p
en av dom som sprutade..
naaw ! sötnos !
julia , sjuktfin :o ! <3<3
isabella sötis syns typ inte :p <3
isabella&amanda , sååfina !
haha , rolig bild <3<3
sötnooos !
otroligt vacker älskling!
ellinoreochjag , iloveu
jag idag...:)
hihi , sötnosar !
hihi <3<3
haha :p <3
<3<3
:D <3
hihi emil <3
tårta :D
till viola (bilden under)

KAKA?!
haha <3

det var några av alla bilder , nu ska jag packa till ikväll!
& till pappi<3

hejdå .
& tack för en grymt rolig avslutning <3333333333



Kommentarer
    Postat av: ellinore

    FAN VAD SKÖNT MED SOMMARLOV !

    Postat av: julia

    fan va ful bild ...

    älskar dej<3

    Postat av: amanda

    haha du lyckades få ett kort på mej ;d

    Postat av: Viola

    ja tack...

    Postat av: fella

    riktigt fina bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: