skoooolaaa idaaag:D läs och kommentera , ni fattar när ni läst

2010-06-07 @ 15:35:00

fett tråkig dag :(
alla bara sa att jag var ful , HELA tiden  :(
så fort jag sa något , så ba ;
-FUL ,FUL FUL FUL FUL !
man ba ; jag vet det , snälla ?
men vi fick glass i skolan idag . så det var ju bra iallafall ,
innan kören sa pontus och wille att dom kunde vara min vän om dom hade öronproppar och ögonbindel och sov , man ba ; eehhm..
fast jag och pontus är bästavänner igen (kkk)
& jag fick en ny (yy) sebbe ,
och jag är inte bv med emil , för han säger bara att jag 'är ful.
Clara och jag" bråkade "hihi , busigt :D
hon ba ; vilka här tycker att amalia är ful & äcklig ?
alla ba ; JAAAG !!
bra Amalia . omtyckt och allt.......................
sen jag ba ropade ; Någon som vill vara min vän ?:D
alla killar ba ; BUUUUU!!
fast Lisa&Elin ville ♥
aja , nu har jag inte så många vänner , men det gör inget , jo det gör det...
Dom som kommenterar vill vara min vän :D
ingen kommer att kommentera :(

Kommentarer
    Postat av: moahaanpää

    jag vill vara din vän amalia :D

    jag saknar dej :( <3<3

    Postat av: din abv

    jag vill vara din vän

    Postat av: denice adehult<3;)

    men gumman dåe?<3;)) jag vill vara din vän!!

    Postat av: ,,emma,<3

    amalia jag måste få fråga,,,, <3haha,, jag kan va din vän <3 :P

    Postat av: sara

    jag vill<3<3

    Postat av: julia

    vi ska slå ner dom elr hur amalia?;o

    du är finast finast finast finast finast finast finast finast finast finast, + 13675692 finast till! jag älskar dej baby<333

    Postat av: amandaböckert

    jag vill alltid va din vän :D<3<3

    Postat av: -, lisafredrikssonsjöö

    ja vill vara din vän amalia !!

    de skulle nog vara lite konstigt om jag inte ville de , VI ÄR JU GIFTA :D:D:D:D:D:D

    jag älskar dig amalia tills döden skiljer oss åt (kkk)

    Postat av: evelinadavidsson

    jag vill !! (L)(L)(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: