solat hela dagen :D

2010-06-26 @ 18:18:06

hhejjj , midsommarafton var rolig , bilder kommer när jag kommer hem , datorn här är så seg :)..
idag gick jag upp halvtolv . åt macka & jordgubbstårta till frukost (hh)
sen typ måla & steeka i solen :),
provade moppen , man var ju king (a) nej , men nästan ,
gick lite segt när jag skulle göra tvärsväng , men annars så känner jag mej ganska duktig :D
sen åkte vi till konsum , (pappa körde då ;))
köpte godis & glass & mjölk , bröd , salt , haha vill ni veta mer ? :D
nu hemma , spelat stress med mina småsyskon, shiiiit vad sega :D
men jag är ju så snäll storasyster , så jag hjälpte dom , så dom fick vinna en gång var , spelade otroligt segt , och sa åt dom hur dom skulle göra så att det blev dåligt för mej , men vad gör man inte för sina syskon ,....hehe.
smsat lite med viola , jag älskar mitt horoskop (aaaa)
ska grilla revbensspjäll ikväll , MUMS :D
nu ska jag söka på horoskop ;D
hejdååå!

midsommar 2004 , söt bild.. men ahhh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: