stan today with Josefinbaby

2010-06-06 @ 18:36:03

mina köp ;

byxor , dom är vita med typ , massa färgklickar ? haha , jag tyckte dom var coola iaf (a)
orginalpris ; 400 , men jag är ju bäst (H) 50 kr :ooo shhit ;d
klänning , ordinarie pris ; 149 , nu ; 50 KR ;D
Ni får säga vad ni vill om kläderna , jag bryr mig inte :):):):):)
ååååh gooodiiiiis :D
hihi :D
någon som vill se min tunga ? kolla :D
hihi ,nej men jo :D
jag köpte även glass och en hamburgare på donken ;D
+ en sån där liiiiten chips påse , jag menar, man kan ju inte ha en såndär stor ;)
är man chips sugen så är man :D
igår sov jag med josefin , igen ;)
vi typ gjorde lite grejs, dissade massa (a)
kollade på kalle och chokladfabriken , stackars barn , men ändå , sen blev det ju bra :D <3333
nu ska jag typ gå ut och sätta mig i solen , träna på sol vind och vatten , & sommaren är kort ,
sen MÅSTE jag fortsätta på min redovisning !!
pusshej !

Kommentarer
    Postat av: Viola

    FINA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: